Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Prewencji

OGŁOSZENIE Nr 2 KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM z dnia 20 lutego 2015 r. w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim

§ 1.

 

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

 

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

  1. w zakresie wymagań formalnych - spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz warunków ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857, z późn. zm.);
  1. w zakresie wymagań pożądanych:
    1. mający co najmniej 10-letni staż służby w Policji,
    2. mający co najmniej 5–letnie doświadczenie w realizowaniu zadań
      w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,
  1. zakresie wymagań dodatkowych:
    1. posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,

 

§ 2.

 

Oferty kandydatów winny zawierać:

  1. CV i list motywacyjny;
  2. kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
  3. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
  4. koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne;
  5. oświadczenie kandydata - pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;
  6. oświadczenie kandydata o pozostawaniu/ nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym
    z funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat;
  7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
  8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
  9. kopię potwierdzonego za zgodność poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu).

 

§ 3.

 

Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

  1. Podlega bezpośrednio Naczelnikowi Wydziału Prewencji, podczas nieobecności Naczelnika kieruje pracą wydziału podlegając bezpośrednio Komendantowi Powiatowemu Policji w Ostrowcu Św.
  2. Analizuje zjawiska kryminogenne oraz miejsca zagrożenia przestępczością  i wykroczeniami, na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Ostrowcu Św. ukierunkowując działania podległych służb na miejsca szczególnie zagrożone przestępczością i wykroczeniami.
  3. Realizuje w zakresie dotyczącym służby prewencyjnej Strategię Wojewódzką Policji Świętokrzyskiej oraz na bieżąco monitoruje wartości mierników efektywności służby, w tym szczególnie w zakresie procentowego udziału policjantów wykonujących zadania o charakterze patrolowo-interwencyjnym i policjantów skierowanych do służby patrolowej i innych z tym bezpośrednio związanych, dynamikę i wzrost wykrywalności wykroczeń oraz innych mierników wyznaczonych na dany rok , jak również podejmuje działania zmierzające do osiągnięcia przez nadzorowaną komórkę założonych celów.
  4. Nadzoruje i koordynuje sposób i jakość pełnienia służby dyżurnego jednostki i jego zastępcy zgodnie z odrębnymi przepisami obowiązującymi w tym względzie.
  5. Odpowiada za nadzór i koordynację sposobu pełnienia służby w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych w komendzie Powiatowej Policji w Ostrowcu Św., w tym także sposobu prowadzenia dokumentacji z tym związanej, weryfikacji zapisów
    z monitoringiem wizyjnym, sporządza pisemną informację o wynikach tych sprawdzeń i przedstawia Komendantowi co najmniej raz w miesiącu, a także jest odpowiedzialny za stan wyposażenia i właściwy stan sanitarno-higieniczny tych pomieszczeń.
  6. Odpowiada za nadzór i koordynację właściwego pełnienie służby konwojowej,
    w zgodzie z odrębnymi przepisami w tym względzie.
  7. Odpowiada za terminowe i zgodne z przepisami przygotowanie dokumentacji dotyczącej zabezpieczenia imprez masowych oraz koordynowanie i prowadzenie operacji policyjnych z tym związanych, współpracuje w tym zakresie z innymi podmiotami poza policyjnymi działającymi na terenie powiatu ostrowieckiego , w tym  szczególnie strażą miejską.
  8. Realizuje zadania w zakresie przewidzianym Decyzją nr 134/2011 Komendanta Powiatowego Policji w Ostrowcu Św. z dnia 22.12.2011 r. w sprawie realizacji czynności wyjaśniających w sprawach o wykroczenia i sposobu prowadzenia dokumentacji w sprawach o wykroczenia oraz wykorzystania do użytku służbowego w KPP Ostrowiec Św. i podległych komisariatach powiatu ostrowieckiego Elektronicznego Rejestru Spraw o Wykroczenie (e-RSoW), polityki bezpieczeństwa informacji przetwarzanych w systemie Elektroniczny Rejestr Spraw o Wykroczenia oraz instrukcji zarządzania systemem Elektroniczny Rejestr Spraw o Wykroczenia jak i wynikającym z zastępowania w czasie nieobecności Naczelnika Wydziału Prewencji.
  9. Odpowiada za prawidłowe prowadzenie gospodarki mandatowej w Wydziale Prewencji w zakresie terminowego rozliczania się policjantów z nałożonych mandatów karnych oraz całej Komendzie Powiatowej Policji w Ostrowcu Św. -
    w zakresie prowadzenia prawidłowej dokumentacji z tym związanej, w zgodzie
    z odrębnymi przepisami w tym względzie oraz systematyczne i terminowe rozliczanie mandatów karnych nałożonych przez policjantów Komendy Powiatowej Policji
    w Ostrowcu Św., współpracuje w tym zakresie ze Świętokrzyskim Urzędem Wojewódzkim w Kielcach.
  10. Motywuje podległych sobie policjantów do uzyskiwania informacji operacyjnych, szczególnie dotyczących  rozpoznania środowisk pseudokibiców piłkarskich oraz innych zdarzeń zaistniałych na terenie działania komendy.
  11. Realizuje zadania zgodnie z zarządzeniem Nr 768 Komendanta Głównego Policji
    z dnia 14 sierpnia 2007r. w sprawie metod i form wykonywania zadań przez policjantów pełniących służbę patrolową oraz koordynacji działań o charakterze prewencyjnym (Dz. Urz. KGP Nr 15 poz. 119 z późn. zm.).

 

§ 4.

 

Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim (adres Komenda Powiatowa Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim Al. 3-go Maja 9, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski) w terminie do 9 marca 2015 r. z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Prewencji Komendy Powiatowej Policji
w Ostrowcu Świętokrzyskim - w sekretariacie nie otwierać”.

 

§ 5.

 

Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Ostrowcu Świętokrzyskim, tel. -41-267-12-60 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji, w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.

 

§ 6.

 

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 31 marca 2015 roku.

 

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI

W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

nadkom. Tomasz Zawadzki

Powrót na górę strony